Kan inte få nog...

... ligger nämligen och solar idag igen ;)
Fast idag blir det ryggen för jag vill inte bli mer bränd på framsidan, det svider så hemskt ;) hahhaha
Någon som kallar sig "anonym" vill att jag lägger upp vad jag köpt på ullared, Jag ska... snart. Jag måste bara fixa iordning andra grejor, jag har ju ett liv utanför bloggen också ;) Sen så har jag ju skrivit att jag ska lägga upp bilder på andra saker jag köpt. Som t.ex när jag var med mamma på hennes jobb (alltså när jag var i frölunda). SNART, jag lovar! Men jag måste hjälpa Hanna med hennes design först, sen så måste jag ta spruta, städa och massa mera! Ska även till havet med Sara idag, hoppas jag. Så idag kommer bloggen i andra hand :)
Sitter vid mammas dator så det får bli en gammal bild på mig och Matilda E ;)
- asså hahahahaha töntar
hittade även denna.......
hahahha orkar inte... Så himla fula!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0