Sorry for party rocking

Har ju inte bloggat idag! gah!
Har en ursäkt faktiskt... Imorse vaknade jag 10, så kom jag på att jag ville följa med mamma till jobbet. Frukosten kastade jag i mig, sen klädde jag på mig, packade smink, borste osv. och så fick jag kuta ut! Gjorde iordning halva mig i bilen sen resten på jobbet. Var där 11-17.30 ungefär. KÖPTE 1 och ½ BIKINI (en hel bikini och en underdel)!
Köpte även värmeskyddande spray eftersom jag börjat platta håret igen (smart nu till sommaren då man ska bada va? svar: NEJ)!!
Jag lägger upp bild på det imorgon, orkar inte nu. Men sen när jag kom hem åt jag en himlans god middag! efter det såg jag film... Nu har jag, i några timmar, suttit och pluggat på om språkresor! (mer om det i ett annat inlägg)
Nu blev det så mycket text igen! -jobbigt!
bilder: (ÄLSKAR sådana hära sorters bilder)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0