Mobiler

Idag lämnade jag min mobil i klassrummet på laddning FÖR JAG LITAR PÅ MIN KLASS, Men nu kommer jag aldrig lita på dom igen. När jag kommer tillbaka var nämligen mobilen utdragen ur laddaren och låg på en annan bänk. Sedan när jag ska skriva i pin-koden så går det inte, FÖR NÅGON HAR FÖRSÖKT BRYTA SIG IN I TELEFONEN så nu måste jag skriva i puk-koden och jag har ingen jävla aning om vart den är! Har redan letat lite men inte hittat den så pappa ska hjälpa mig leta bland hans papper o permar. Jag är egentligen inte så sur som jag verkar, bara besviken, jag litade ju faktiskt på min klass :(
När jag letade efter Puk-koden så hittade jag alla mina gamla mobiler! Så detta är min "mobil historia"
Någon som ser ett "mönster"?
("mönstret" är att mobiltelefonerna blir större o större i skärmen)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0