IGÅR SLÄPPTES STWOF

Janoskians har nu äntligen släppt sin låt! Igår var det jag hörde den (när den släpptes) men han inte blogga om den :O Typ den bästa låtan jag hört denna månaden! One Directions låt kommer dock ut på radio den 24 så vi får se om jag ändrar mig, kan vara svårt! Jag menar, LYSSNA:
ÅÅÅÅ VAD BRA! Tycker det låter som Beau sjunger mest men även Luke o Jai. Tyvärr hör man inte Skip eller James så bra... Det är faktiskt svårt att urskilja rösterna för de har ju redigerats. Janoskians killarna kan egentligen inte sjunga men det funka ju att göra såhär! Tror de kommer använda låten i flera av deras kommande videos som "bakgrundsmusik". Tycker även låten passar dom som grupp jättebra! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0