Det blev ingen träning...

Det blev inte som jag tänkt med träningen. Efter 10 minuter märker jag att jag hade väldigt ont i låret
(Kanske en sträckning) så jag kunde inte fortsätta :(
Lite synd faktiskt. Får väl stå på den andra träningsgrejen vi har här hemma istället när jag vill "träna" de kommande dagarna ;)

Men det jag skulle skriva om egentligen var att efter 2 månaders sökande har vi ÄNTLIGEN hittat en fåtölj till mitt rum! Innan har jag haft skrivbord och keyboard men det har åkt ut nu! Det är så stort och rymligt mitt rum nu! :D bild på fåtöljen: (notera att anslagstavlan man ser lite utav ska väck alldeles strax. Jag ska även ställa fåtöljen där den passar. Färgerna stämmer inte riktigt..)
Den ser pytteliten ut ju! den är ganska liten också.. Fast hade den varit stor hade den blivit alldeles för mycket! då hade det sett ut som en stor klump :O

Kommentarer
Postat av: Smile

FIN <3

2012-09-30 ♥ 19:55:55
URL: http://smile-big-smile.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0