Tisdag & Onsdag

Igår var det skola (som vanligt). Hade utvecklingssamtal också. Det verkar som att lärarna tycker jag är bättre nu än förr! ;) Och när jag kom hem från utvecklingssamtalet åt vi pizza!
var det någon mer än jag som såg Svenska Hollywood fruar? Måste det ha varit ;) Det är synd att säsongen är slut för det är mitt favoritprogram (haha). Hoppas på en ny säsong snart och så hoppas jag Maria vill vara med igen :P 
Idag var det skola igen såklart. Vi bytte platser i klassrummet i måndags så nu sitter jag längst fram (inte ensam för vi är en "rad") och det gör att våran SO lärare tar mig som exempel till mycket av det hon säger (rätt roligt). Åt tidig middag nyss så nu ska jag träna lille hamstern (ska få springa i en liten inhängnad vi har ställt upp här ine där han kan klättra och massa sådant roligt). Fast jag ska nog göra några inlägg först för jag gjorde ju inga igår... finfint! :D
Här är några bilder på min hamster:
Här försöker han klättra ut... inte precis där han ska klättra(!)
Såhär lite är han jämfört med min hand (händer):
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

gu va sööt! om jag lyckas bli frisk till lovet så får vi träffas så att jag kan titta på honom!! :D

2012-10-24 ♥ 20:44:22
URL: http://www.blogaholic.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0