Prov nationella prov

Idag hade vi prov nationella prov (övningsskrivning inför nationella i svenska) Var klart 10.30 ungefär så tog jag bussen hem. Lagade lite mat sedan somnade jag! Sov till typ 13 och sedan dess har jag kollat på TV. Rätt gött ;)
nu sitter jag och chattar med Matilda. Vi håller på att skicka massa "hidden skype emoticones" till varandra :P
Massa roliga som vi hittat:
Detta är dock inte de senaste figurerna (de ser ite riktigt ut så som på bilden). Det finns några fler vi hittat jag vill visa. om ni har skype kan ni ju testa skriva in dessa: (oliver) (zilmer) (hollest) (soccer) (bow) (punch) (mail) (movie) (phone) (wfh) asså jag kan hålla på hur länge som helst! finns många roliga och fina ;) googla själva om ni vill ha fler!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0