Orientering

Jag vet att det inte varit så mycket bloggande de senaste dagarna men jag har så mycket att göra så jag stressar sönder! och så händer det massa andra grejer i mitt liv vilket gör att jag inte mår toppen men det är några personer som gör att jag lyckas hålla mig uppe ♥ Hoppas ni förstår hur glad jag blir av att ni bryr er om mig! :)
Idag har vi orienterat, hela skolan (förutom 6:orna). För mig tog det 2 timmar på 22 kontroller och det är nog ganska bra för en tjej mede sämst kondition och skoskav ;) 
När jag kom hem tog jag en lång och härlig dusch och efter det åkte jag o mamma o letade present till pappa (mamma o pappa fyller ju år på lördag) hittade inget men 2 tröjor till mig från MQ! MQ asså, hittar ALDRIG något där och så hittade jag 2 helt plötsigt! det fanns en till jag gillade men det var en ful färg och den fanns bara i den färgen :O
I förrgår fick jag något som jag egentligen skulle skrivit om då men jag hade som sagt inte tid.. Jag och brorsan fick en liten Dvärghamster! Nog den sötaste varelsen jag sett! så liten! :') Han har inget namn men mamma o Emil kallar honom plutten och då har jag också gjort det. Fast jag hade velat att han skulle heta något mindre orginellt, som typ Mikro eller Klas eller något...Haha. Jag har ju haft gerbiler innan så jag har ju lite kunskaper om vad jag INTE ska göra mot denna lilla sötnosen :P
vill ni se honom? här är en hyfsat bra bild (han har ju lite svårt för att vara still):

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0