No pictures

Inga bilder att visa förutom nya profilbilden (på facebook). Hade igentligen inte lust att fotografera så det blev bara en valig promenad med mamma. Men tog några egopix inne när det började bli mörkt ute istället, det är därför ljuset är sämst. Bilden jag valt som profilbild är väl sådär... den är tillfällig tills jag fixat en jag är supeduper nöjd med (kommer nog aldrig bli supernöjd ändå). 
Profilbilden:
Lite andra bilder jag tog (för att jag är så seriös):
Jag är så sne att det inte är sant! Fast anledningen till att det ser ut som jag lyfter ena ögonbrynet hela tiden är för att jag råkat noppa det lite annorlunda + "kammat" (om man säger så?) det lite annorluna också ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0