Hemma från skolan

Idag har varit en ganska bra dag i skolan :) Haft roligt i alla fall :P
På spanskan hade vi vikarie så jag, Felicia och Johanna satte oss och gjorde det man skulle (typ). När vi skulle gå in på en hemsida som stod på tavlan, hittade vi inte vart det var man skulle välja språket spanska. Så vi tog Engelska och gjorde massa roliga spel istället. Var jättelätta ord som green, red, yellow, horse, dog, cat, fork, knife, spoon osv. hehehe ;) (tror faktiskt det bara var de orden. Bra mine jag har) :P
Efter skolan åkte jag och mamma och hämtade ut mitt pass (tog nytt häromdagen). Man fick ju se hur det skulle bli när man precis tagit det. Då var jag inte alls nöjd, men nu när jag ser det igen blev det faktiskt ganska bra! Så nu är vi nästan redo att åka till Australien! :D
Nu ska jag göra Engelska läxan. Massa glosor och så ska man kunna böja massa verb :)
Hehehe är på lite konstigt humör idag :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så kuliiiiiigt :D Fina bilder hehee ;)

Svar: Vi MÅSTE träffas på lovet! <3
Hanna Schmidt

2012-10-22 ♥ 22:10:15
URL: http://www.blogaholic.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0