Dålig, fin dag

Såååå... Idag skulle jag, mamma och lillebror åkt till ullared (kanske inte smartast att åka på ett lov men det var den enda dag mamma kunde) Men såklart så ska bror få feber IGEN. Han var hemma hela förra veckan för han hade feber. Frisk hela helgen och igår, Sjuk idag IGEN. Usch vad sur jag blev! :(
Kommer kanske inte bli något mer gekås i år då :( nu när jag "suttit" och deppat halva dagen (har gjort lite annat än suttit ner) så tröttnade jag på det och tänkte jag skulle fota ny profilbild och lite andra fina bilder, för vädret är helt AWESOME! Får se om jag vill använda de bilderna jag tar idag... för förra gången jag försökte blev ju alla helt failade och jag kunde inte ens ta fram kameran utan att gråta. De blev verkligen fula!
(NS)
Nu ska jag fixa klart håret, byta kläder och sedan gå ut! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0