10 saker om mig

1 - Jag blir rädd när någon som ser läskig ut/luktar cigg/aldrig sett förut sätter sig precis bakom mig på bussen för jag tror personen ska hugga med en kniv i mitt huvud eller lägga en cigarett i mitt hår eller liknande.
2 - Jag hatar att äta offentligt för jag vill inte att någon ska se när jag äter (irriterande och pinsamt). Det är därför jobbigt att äta i bamba
3 - Jag blir paranoid när vi gör laborationer på NO:n. Tror jag ska bli gasad eller att jag ska fräta upp min hand när vi labborerar med farliga ämnen. Får alltid ont i halsen när jag varit i närheten av gas :O
4 - Jag övade HELA sommaren på att kunna lyfta 1 ögonbryn i taget. Nu kan jag lyfta vilket ögonbryn jag vill utan att det andra lyfts ;) STOLT!
5 - Jag glömmer alltid av hur man stavar jämför så jag får alltid googla på det!

6 - Jag är mästare på att göra bort mig. Lyckas alltid säga något pinsamt eller göra någon konstig min när någon går förbi.

7 - Jag är jätteblyg och har supersvårt för att gå fram och prata med folk. Men när någon börjat prata med mig kan jag babbla på hur mycket som helst. (men om det är någon jag känner är det ju alltid lite lättare)
8 - Jag får typ panik om jag inte har tuggummi efter jag ätit (om jag inte är hemma) :S
9 - Jag älskar doften av garage. Blandning av gummi, bensin och annat man har i garaget (men inte när gräsklipparen är i garaget och nyligen har klippt gräset. då luktar det bläää)
10 - Jag är ofta väldigt nyfiken och måste veta nästan allt. Fast nu på senare år har jag försökt att sluta vara så nyfiken ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0