Gekås - Ullared

Igår var vi i Ullared! Såg både Ola-konny och Morgan (YEEY)! När jag kom hem var jag svintrött och orkade inte göra någonting. Men idag är jag pigg! Är ensam hemma med Emil idag och jag måste "ta hand" om honom. Det betyder att jag inte kan vara med någon om de inte kommer hit. Och här är det tråkigt :(
Ikväll är One Direction med i X-Factor! Måste se! ♥ Egentligen tittar jag inte på X-Factor för juryn förstörde programmet redan vid första avsnittet genom att skicka vidare en som inte förtjänade det. De liksom försökte fånga tittare genom att skicka vidare en person som var "rolig." Sen fick man knappt se alla som gick vidare. De lyckades förstöra programmet fortare än de förstörde Idol.. Alla sådana program är faktiskt ut tjatade och tråkiga så jag fattar inte varför de gör "nya?!"
Jag har faktiskt hört några stycken från de som gått vidare i programmet och jag tycker Malcom och är rätt duktig! 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0