Hugga träd och äta kakor

Mamma har fått för sig att hugga ner ett träd i våran trädgård :S Det var typ dött så det var inte så snyggt längre. Jag blev fotograf och får ta kort på före/efter bilder. Vi är inte riktigt klara än för det ska flyttas ner ett träd dit där det gammla stod.
Nu sitter jag och äter kakor. Fingrar och lite andra kakor äter jag, så vet ni det! haha ;) Chattar med Emelie gör jag också. Idag gick jag även med i ännu en "socialnetwork" sida! Pheed heter den. Som en blandning av twitter, facebook och alla andra liknande sidor. Inte precis något att rekomendera men man har inte lika låg gräns på hur många täcken man får använda som det är på twitter! Det är rätt bra :P
Jag vet att jag täckt över mitt eget amn och min bild. Men någon annan kanske använder bilderna (via google) så därför är det säkrast att sudda ut sådant.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0