ny idé: stuffs that makes me happy?

Har haft en väldigt bra vecka. Mår bättre nu också. Varit så himla svinvarmt hela vecka ju! blivit lite brun faktiskt :)
Imorgon har jag matteprov så jag måste plugga lite tror jag, om jag orkar då förståss.
Håller på att fixa lite egna "stuffs that makes me happy" nu när jag mår bättre och vet vad som får mig på bra humör! hehe
här är 5 nyligen gjorda bilder då:
haha den sista var svårt att välja en bra bild till xP
har tänkt göra 100 sådana hära och lägga ut 5 nya varje dag. Låter det som en bra idé? Det kommer ialla fall upp inlägg!  :P
dessa blev snabbt gjorda nu eftersom jag har annat att göra!
KOM IHÅG: alla "stuffs that makes me happy har jag gjort själv!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0