Tja, vad ska man säga?

Ni får ursäkta men jag har ingen inspiration just nu... Förmodligen blir det mer inlägg om några dagar, för jag måste koncentrera mig på skolan då vi faktiskt har 3 prov denna vecka + några läxor! Och då vill jag lägga den lediga tiden jag har på att ta det lugnt och inte stressa eller oroa mig för annat för annars mår jag inte bra (knepig mening). Känner nämligen att det räcker med att gå omkring varje dag med ont i magen, vill liksom inte tuppa av eller så.

Nog om det. Tänkte fråga om det var någon som ville göra länkbyte? Har fått OTROLIGT MÅNGA kommentarer om att göra läkbyte och i vanliga fall tar jag bort de kommentarerna direkt eftersom jag inte alls gillar dem! Men nu har ni chansen! Fast bara i detta inlägget. Jag byter med så många som möjligt när jag har tid för bloggen igen :)
(huset som var till salu är förrästen sålt! kul att veta? :P)
Jag är förrästen väldigt glad! Dels för att jag ska ha släktkalas om ca. 2 veckor och sedan "kompis kalas" om 3 veckor. Men också för att jag igår gjorde om i mitt rum (ny möbel o lite så) och för att jag kom på att det är typ ca en månad kvar till sommarlovet! YEY! sen ska jag ju till Turkland i Juli (men det dröjer lite längre)

OJDÅ! mycket att läsa? tja, vad ska man säga? (som rubriken lyder)
Nä nu ska jag göra klar läxa, hejdå tv tablå! xP

Kommentarer
Postat av: Selma

Hej, hur gör du så att din blogg blir så bred och uppdelad från menyn?

2012-05-07 ♥ 21:58:09
URL: http://selmasblog.blogg.se/
Postat av: Selma

sv: Tack så mycket för hjälpen, ska försöka någon annan dag! :)

2012-05-07 ♥ 22:40:07
URL: http://selmasblog.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0