I sverige

Bara att veta att 1D är i sverige just nu (stockholm) gör så himla ont! Fast vart de befinner sig hålls tydligen hemligt :(
(min bakgrund på mobilen i ca. 4 dagar. nu har jag en annan) :P
Men varför ska jag sitta här och vara ledsen över det när jag ändå bor i bästa staden i sverige xP hehehehhehehee
Men allra helst hade jag velat bo i London eller Kalifornien eller kanske Miami eller nåt :D

Måste göra klart min power point i svenskan nu, MEN IMORGON ÄR DET FREDAG! Då kanske jag kan börja blogga som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Miss.E

runt slussen, södermalm :) höll de hus!



bra blogg, lämna gärna ngt om va tkr om vår blogg (om du vill haha.)

2012-05-13 ♥ 21:18:47
URL: http://missconfident.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0