16-05-12 En dag att minnas, kanske?

...Eller inte. helst inte för mig...
Oj, vad trött jag ääääär! SÅ HIMLA SKÖNT ATT VARA LEDIGA IMON O FREDAG! Tror jag ska läsa nu om ingen vill träffa en trött tjej runt 10 på kvällen? hehe

Fixade iordning lite för brorsan ska ha en liten födelsedagsfest på lördag.
Sen blir det släktkalas på söndag :)
glömmer typ av det hela tiden sen blir jag superglad när jag kommer på det!
ÅÅÅÅ VILL PLATTA HÅÅÅÅREEEET!
Som ni ser på bilden VAR mitt hår så slitet p.g.a allt plattande hit o dit... MEN DET ÄR MYCKET SNYGGARE MED PLATT HÅR PÅ MIG! (kanske inte bästa bild att visa det på meeeen...)
Nä jag vill ha långt hår istället så jag får det naturligt plattare :)

Vet inte vad detta blev för inlägg me orkar inte koncentrera mig idag sååå, hehe uuuuutdragna vokaaaler  xP
jobbigt att läsa? :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0