WTF!?

- Where's the food!?
Ok är egentligen inte hungrig alls, men jag vill ha nåt gott! Idag blir det kyckling! Funderar seriöst på att bli vegetarian... jag tänker aldrig mer hjälpa någon med att stoppa in en uppstoppad kyckling i ugnen igen! HEMSK SYN!
Haha, nej jag ska inte bli vegetarian! Men ska däremot kanske hoppa över kött någon gång ibland! (typ äta pasta eller nåt)
-
Jaja, det var inte det jag skulle skriva om ;)
faktum är att jag faktiskt glömt vad jag skulle skriva om...
Vad ska ni äta idag då?
inte piller hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Mellotiora-Foto/Vardag

Jag är vegetarian :D man ersätter bara kött mot corn :P

2012-06-05 ♥ 19:13:08
URL: http://mellotiora.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0