Språkresa

Jag nämnde ju språkresa i inlägget innan... Ganska länge nu har jag tjatat på mina föräldrar om att jag vill på språkresa. För några dagar sedan fick jag reda på att 2 av mina gamla kompisar skulle på språkresa, då blev detta ett stort samtalsämne i min familj! Nu är det så att det finns en sista-minuten-resa till brighton som jag kanske ska åka med på! fast det är inte den svenska varianten utan den med ungdomar från andra länder också! Jag är lite fundersam men det skulle nog vara mer lärorikt att åka på den med andra ungdomar som inte är från sverige. Dock är det så att den resan avgår 2 dagar efter jag kommit hem från Turkiet, så det blir rätt så "jobbigt" men jag vill så gärna åka! Vi får se vad det blir av detta, kommer ju blogga om det!

-brighton pier

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0