Schools out

Tänkte skriva lite om kvällen ;)
Tog knappt några bilder, orkade inte typ :P Men några på Erik Hassle och ni får 1:

Haha sämst kvalite, men anväde mobilen.
Jag och Sara åkte in kring 18 och så träffade vi Rebecca en Emelie (en av Rebeccas kompisar). Det var lite blygt i början men vi var sedan med dem hela kvällen. Hade gör roligt verkligen! skumdiskot var typ bäst, fast jag o Sara åkte hem medans det höll på (mamma hade lovat hämta oss då. Eller asså, mamma sa att hon skulle hämta oss då + att Saras mamma hade inte tillåtit att åka hem senare skulle jag tro), MEN JAG HADE VELAT STANNA LÄNGRE! 
Jag har inte så mycket mer att berätta egentligen ;) en liten bild på ett armband man fick om man var med i "nykterhetstävlingen", MAN KUNDE VINNA EN CYKEL ELLER PRESENTKORT PÅ 4000:- TROR JAG DET VAR! OMB! och det enda man var tvungen att göra var att hålla sig nykter ;) Inte så svårt på en drog och alkoholfri "fest" ;P

Fint armband va? haha minibilld :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0