Rutiner?

Nu har jag vaknat, ätit frukost och gjort yoga! haha blev så trött och avslappnad av yogan igår att jag fick lust att göra det idag igen ;) Haha snart blir det väl en rutin också! Ska nog göra mer yoga ikväll, hehe
Jag gick över till grannarna igår, supertrevligt var det! De hämtade mikrofoner, högtalare och allt sen så satt 2 st. (Kommer inte riktigt ihåg deras namn. Men det var en äldre och en yngre man) Och så spelade de gitarr o sjöng! Det var jättemysigt och jag var där till 1 ungefär. Jag gick hem för att mitt öra pajja och jag blev lite rädd. och det var ju inte så långt att gå... över vägen, sen var man hemma!
Nu ska jag ta kort på grejerna jag köpt! Har inte kunnat göra det för batteriet i kameran har varit slut och så har jag letat efter de andra men dem är borta! Så nu har jag laddat det som satt i! Bilderna kommer upp i ett inlägg senare ;)
SÅDÄR VILL JAG KUNNA GÖRA!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0