Målat naglarna och just nu är jag en tomat. nej jordgubbe!

Japp, mamma blev "sur". Jag hade låst dörren så skulle jag öppna för mamma och Emil. Mammas första kommentar, 2 sekunder efter jag öppnat: OJ VAD RÖD DU ÄR!! Hahahaha hon sa inte ens hej! 
Sen skällde hon ut mig för att jag inte använt solkräm och så sa hon att jag fick skylla mig själv och inte klaga på henne att jag bränt mig, hehe :P
japp, tomat. Fast sen kom jag och Sara på en grej... Jag vill inte bli kallad tomat. jag vill bli kallad JORDGUBBE! för dem är godare och också röda! :D (oftast mer röda, tomater brukar bli lite "oranga") så här är jag jordgubbe:
Haha redigerings skills, jag vet ;)
Mina naglar blev jättefina! NÖJD (sorry för den halvtaskiga bilden, det är svårt att ta kort med 1 hand tycker jag...)
Färgerna i bakgrunden är de jag använt såklart! det silvriga och vita köpte jag på ullared igår. Och ja, jag vet att det är puckat att använda dekorations-nagellack som bakgrund på hela nageln... Men jag gillar den rosa :P 

Kommentarer
Postat av: hannaa

Fick du mitt mail btw? designen är perfekt vill bara ändra "profilbilden" och mailade den bilden till dig. Sen är bakrunden eller det som är vitt på din blogg, grå på min, inte ljusrosa? Ha det bra, kram!

Svar: Jo jag fick ditt mejl ;) Men har inte riktigt hunnit/orkat (kommit ihåg, ehehehehhe) Ska fixa så fort som möjligt! (blir nog imorgon)
Hanna Schmidt

2012-06-20 ♥ 21:13:33
URL: http://hannarebeckaj.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0