Ibland hänger jag inte riktigt med...

... för det var som sjutton vad fort 8:an gick! Får nästan lite ångest :S
Känns som det var nyligen man var så taggad över klassbytena! Att man tänkte "åå fan, vi ska gå i särbyggnaden" (en byggnad bredvid stora skolan. visste inte riktigt vad jag skulle kalla den). Men nu till 9:an flyttar vi in till stora skolan igen!

Kan ju ta och berätta allt som hänt under 6-8:an och vad som händer till 9:an:
6:an - började på skolan, bytte mentor till VT, bytte klassrum och skåp.
7:an - bytte mentor till VT.
8:an - nya klasser p.g.a lärar grejs, Nya mentorer och lärare (hade ingen av lärarna jag hade innan), bytte byggnad
9:an - tillbaka till gamla byggnaden igen, får nya skåp (IGEN!!), Kanske andra lärare(?)
Ja, vi har bytt skåp varje år! VÄLDIGT JOBBIGT FAKTISKT! 

När man äntligen börjat trivas på ett ställe byter man, typiskt. Vi får nya rektorer nu också förrästen! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SJUTTON VAD JAG LÄNGTAR TILL GYMNASIET! eller inte :O
Jag säger såhär: Alla ni som orkat läsa detta, borde få ett stort fett diplom!
oh yeah (skulle egentligen lagt upp skolfotot, MEN HITTAR DET INTE?!

Jag bjuder alltid på mig själv...



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0