Sista DH... för alltid! :(

Mamma och pappa förstår ibland inte vad jag berättar, även fast jag berättat det typ 100000 gånger innan! då blir man ju lätt irriterad! visst?!
Men tack vare er fina människor som kollat in min blogg idag, och faktsikt lämnat kommentarer (godkänner dock inte alla eftersom jag inte tycker det ska spela roll om man ska se det för vissa tar det som en tävling. godkänner max 2-3. sen så är ju kommentarerna mest riktade till bloggaren), så blev jag på himlans mycket bättre humör! så puss på det så säger vi förmodligen godnatt nu för sen kommer Desperate Housewives sista avsnitt för alltid (SÅÅÅÅ HIMLA SYND!) *sadface* Så jag ska sitta och gråta för det och om inte 1:a avsnittet till 3:e säsongen av PLL kommer ut allt för sent inatt ska jag se det!
var störtsäker på att jag hade en redan upplagd bild på DH (desperate H...) Men nej! så vi skiter i det helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Signe

Gud va fin blogg!! Älskar din header och hela designen överhuvudtaget, fortsätt så! Kram ;d

2012-06-06 ♥ 10:54:04
URL: http://signeobergs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0