Go dag

Kan berätta om dagen förrästen! SUPERHÄRLIG VERKLIGEN!
Åkte in till Matilda kring 14.00, Först var vi ute lite, sen gick vi in. Efter ett tag gick vi på en svinskön promenad till statoil, det var varmt och solen strålade! Vi köpte läsk och chips (namnam) som vi åt påvägen tillbaka! När vi kom tillbaka satte vi oss och läste massa tidningar, sen gick vi ut och "lekte" med Robban, Viggo och Rickard på studsmattan (kastade boll i ansiktet på varandra). Jag åt hemma hos Matilda, jättegod grillad lax, till "efterrätt" grillade vi mashmallows (?!stavning!?) och efter det stack jag och Matilda ut igen! Vi typ "väntade" på bussen. Kom hem vid 20-21. Var trött p.g.a pollen och en MEGA ÄCKLIG FÖRKYLDNING JAG FÅTT!
Bilder jag lagt upp på intagram fast utan beskärning och "filter" tagna med mobilen ofc:


Följ mig på HANNALSCHMIDT @ instagram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0