De köpte grejerna (nästan allt)!

Nu har jag tagit kort på det som jag tänker visa upp! Allt är klart o redigerat nu (jag kanske lägger upp bilder på det andra sedan)
Bikinisarna är köpta i Frölunda:
Från vänster: Gliss balsamspray fick jag av mamma för ett tag sedan. Värmeskyddande spray köpte jag i Frölunda. Nivea Wash off köpte jag på ullared, bomullspadsen också!
Allt detta köptes igår:
Det silvriga armbandet på första bilden är från Glitter. Det andra armbandet från H&M.
Den svarta tröjan och de rosa shortsen - från Gina tricot
Den gråa L.A. Tröjan är från Gina tricot (samma shorts som bilden innan)
Nästan allt var detta alltså, jag köpte mer men de vill inte fastna fint på bild. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0