Bara för att jag är brunett behöver jag inte vara smart och Bara för man är blond behöver man inte vara osmart.

Ska berätta massa roliga dialoger nu. Eller rättare sagt 2.

När Sara och jag kom tillbaka från en liten promenix:
Mamma - Du är djupt blonderad, att inte använda solkräm är det dummaste man kan göra!
Jag - *går till spegeln* Vadå? jag är inte blond? Solen har inte blekt mitt hår alls!
Mamma - Precis, blond...
Ok mamma, jag håller med dig. Det där var dumt av mig :P

Jag, Sara och Rasmus sitter på vägen och snackar:
Rasmus - .... Justin bäver
Jag - Men hallå?! Justin BÄVer är ju inte alls likt Justin bieber! (*tänker efter*) Sen så säger man ju bara bäver i svenskan inte i engelskan! Så det är inte alls ett bra namn! (*mer tystnad*) På engelska heter ju bäver beaver... Justin beaver........... MEN!!!
Sara och Rasmus - HA. HA.

Det var något i stil med det. Inte den bästa dagen för mig idag. Fast jag brukar inte vara så smart, bara i skolan i arbetena och så (och det är ju tur det...)
 

Kommentarer
Postat av: Smile

Hahaha!!!

2012-06-21 ♥ 10:56:18
URL: http://smile-big-smile.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0