Utsikten från balkongen "kvällstid"

Jag kan tyvärr inte ladda upp bilder här. Men jag sitter i en soffa på hotellrummet just nu och vilar efter en lång dag av solande, badande och glassätande ;)
Igår försökte jag blogga men jag la ner väldigt mycket tid på att försöka ladda upp bilder, internet är för svagt/segt för det så tyvärr...
Ikväll ska vi äta på den mexikanska à la Carte resturangen med våra kompisar här på hotellet. Nu måste jag stänga av för jag ska fixa i ordning mig. Hoppas Sverige har det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅH SAKNAR DIG SJUKT MYCKET! Vi har kommit hem nu, åkte hem en dag tidigare. Hämtar förmodligen Båtsman på måndag :) LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HEM! Alla är ju typ bortresta nu ju :( Har läst igenom alla inlägg som jag missat när jag vart borta, så nu har jag koll på allt igen! Wiiiee :D Hoppas du har det bäst i Turkiet ;)

Svar: Saknar dig min Babe! Har massor att berätta och bilder att visa! Är käääär... Vill inte hem, fast vill ju till dig. Puss på truten!
Hanna Schmidt

2012-07-14 ♥ 21:19:55
URL: http://www.blogaholic.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha OMG du måste berätta allt sen! LoveU

2012-07-19 ♥ 20:29:48
URL: http://www.blogaholic.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0