Fotat med annat objektiv

JUHUU
Nu är det dags för ett inlägg till :D 
Jag var med Sara nu lite senare på kvällen och vi gick på promenad, FOTADE MASSA! Dock tramapade jag på 2 sniglar TUR för jag kunde trampat på 3...
Ska designa en egen mobil såhär. Med stor kamera! haha ;)
Idag använde jag ett annat objektiv! jag brukar alltid använda vårat Sigma (kan inte millimetrarna utantill) objektiv, för det är bäst och enklast att hantera (med zoom och fokus). Men så frågade jag pappa om han inte har ett objektiv som är skarpare och så man kan ställa in så bakrunden blir suddigare. Det hade han! Canon 50 mm objektiv! Ingen zoom (det brukar inte finnas på så små) som faktiskt är väldigt bra! Är fortfarande lite ovan vid det så vissa av bilderna blir "suddiga" och kamerans inställningar var fel på några bilder. Bubbelbilden är ett bra exempel för att visa hur jag menar med suddigare, blommbilden också.
Ni får även en bild på Emil:
HAAHAHAHAHAHAHHA Söt?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0