Dålig bloggning...

Det är ju sommar så jag måste faktiskt skylla på det! Igår var jag med Matilda W HELA dagen och vi var ute med båten från 13-23. Hade jätte roligt! Matilda trampa i bajs BARFOTA! hahahahaha jag är så elak som säger det hela tiden ;) Lille hunden var med, och åååååååååå så gullig! supermysig och "sov" typ hela tiden! hihi
Idag var jag tvungen att vakna tidigt för vi skulle o köpa matta o kolla tatuerings studion. JAG FÅR FÖRMODLIGEN MIN NAVELPIERCING NÄSTA VECKA! YEY!
Sen när jag kom hem var jag med Matilda E så åt jag nyligen o så får vi gäster snart också.
Inlägget om turkiet är snart klart!  bara det att min dator är pajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj (IGEN) och pappa är i budapest så hur ska jag kunna fixa den?! 
mycket info i ett inlägg. men måste stänga av för ska städa och batteriet är snart slut, bye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0