Avundsjuk och nu flyttar jag!

Alla ni som läser Matildas blogg, Vet att hon köpt en hund. Men jag är så avundsjuk, så jag har sagt till henne "Vet du en sak? du kommer inte bara få 1 ny familjemeddlem. Du kommer få 2!! Båtsman och MIIIG!"
Så ja, jag tror jag flyttar nu ;) 
Nej jag bara skämtar! Men en sak ska hon veta. Jag umgås redan mycket med henne. Men det lär bli ännu mer nu, hahaha. JAG VILL OCKSÅ HA HUUUND! kolla så söt den är:
ÅÅÅÅ SÅ SÖÖÖT!!
Mamma, jag och Emil vill ha en hund, helst en mindre hund. Men vi kan inte ha det för pappa gillar inte djur som måste tas om hand mycket. Vi kan ändå inte skaffa hund då vi kommer få problem med omvårdnad då mamma o pappa jobbar mycket och vi reser ganska ofta också (1-3 gngr per år). Så en hund kommer det inte bli i detta huset, hur mycket vi än vill :( Fast vi har smilla (farbrors hund)
Men man kan säga att vi skulle behöva en... ALLA KATTER I DETTA OMRÅDET SPRINGER OMKRING OCH SKITER I VÅRAN TRÄDGÅD!!  En hund som kunde skrämma bort katterna skulle behöva gå lös i vår trädgård. Några grannar har hundar, vi får nog be dom ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0