Stort djur i skogen?

Hahaha kom på att jag hade en blogg! Igår blev det typ inget bloggande för jag var nästan inte hemma. Förmiddagen var jag på stranden och vid runt 18 kom Sara hem från stranden. sen så var vi ute hela kvällen! Men tillslut belv det alldelees för mörkt o kallt :(
vi hade i alla fall inga lampor  (om inte mobillampan räknas) och så gick vi runt Matilda E. De har en skog mittemot deras hus och där är det ofta älgar, och precis när vi gick där så lät det som något stort i skogen! Det gjorde att vi inte ville gå där så vi gick tillbaka RUNT hela skiten för att komma hem! 
Ej rådjurRådjur
Undra vilken det var?! Älg eller rådjur? (det kan ha varit en katt, men "braket" var liksom ganska ljudligt så vi tror inte det)

Idag har jag varit och handlat sen har jag varit på stranden igen men bara 1 timma typ. Resten har jag varit med Sara. Fast nu ska hon ha kräftskiva med sin gata och eftersom jag bor på en annan gata (bredvid) får jag inte vara med! :( 
Aja ska nog gå på promenad med mamma och prata lite. Så får vi se hur min fredagskväll blir (förmodligen inte så rolig som jag vill) 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0