Stark lakrits, friidrott och mina solglasisar

Man bränner munnen om man äter den! Lakris är det godaste som finns (tycker jag) men de har tillsatt chilli så man dör när man tar en. så himlans stark!
Men idag hade vi friidrott på gympan. 3 grenar; 100m, kastning (?) och längdhopp. vi började springa 100 m och det skulle göras 2 gånger. Kunde seriöst inte stå upp sen! Efter det skulle vi hoppa längdhopp, lycka till att hoppa långt liksom. kastningen hann jag inte med.. Men nu är jag hemma och har pluggat engelska så nu är jag äntligen "ledig!" 
Någon som tror jag har kvar dessa? den som tror det har FEL. skiten pajjade i Turkiet och jag är fortfarande svinsur för det! JAG VILL HA NYA! Mamma tycker inte jag ska köpa nya för nästa år vill jag ha nya igen. MEN OCH?! jag gillade dom! :(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0