mindre än 5 timmars sömn

Som rubriken lyer har jag knappt sovit... Jag och Sara såg film igår och den va så lång att den var klar vid 4. Sen så kunde jag inte somna för jag var inte trött så jag låg vaken till typ 5. Gick upp lite innan 9 också. Just nu känner jag mig ganska ok men till eftermiddagen lär jag nog vara dötrött och lite grinig :O
Vi kommer säkert vara hemma hela dagen och det vill inte jag för det är tråkigt här! Är avundsjuk på Sara (den sara jag brukar vara med) för hon åker in till "staden" strax. Får väl roa mig med inlines >_< haha
En JÄTTEGAMMAL bild på mig och Sara B
Vi var typ as små då! midsommar 2000 tror jag de var :P
Jag vet att bilden är suddig men det är kamerans fel. Tror vi tagit kort med filmkameran om jag inte har fel, hahhaha
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0