Första skoldagen

Idag var det skolstart igen ;)
Dagen vart väl sådär för mig. Var närvös och blyg HELA dagen! HUR?! HUR KUNDE JAG VARIT DET?! Kände mig väldigt stel när jag pratade :O Kan inte fatta det såhär efteråt.
Men vi har ju bytt klassrum igen. Tillbaka till det klassrummet jag hade halva 6:an och hela 7:an. Det minsta klassrummet på skolan, men det har nog bäst placering ;) Bredvid underhållningsrummet! YAAAY :D
Imorgon skulle vi ha någon aktivitetsdag typ. Det blir väl lekar och så med de yngre eleverna. Kristina (vår lärare) sa att några av oss skulle vara lagkaptener. på något sätt så vill jag vara det, fast endå inte! hahaha
Funderar på frågestund? får många frågor som jag aldrig svarar på eftersom jag inte gillar att publicera kommentarer (haha någonting jag helt enkelt inte gillar). De enda jag publicerar är Matildas och Saras. även rebeccas när hon kommenterar ;)
OJ VILKET LÅNGT INLÄGG! Ville skriva av mig så mycket som möjligt ;)
Ska baka och duscha nu så måste runda av. Hoppas på att alla som börjat skolan igen haft en bra start :)
haha hittade denna bilden på datorn när jag rensade mapparna förut ;) 
Mitt utseende på nyår. Vad skev jag ser ut :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0