blandade tankar

ååååååååååå vad jag vill att Matilda ska gå i min klass igen :(
Ska duscha nu i saknaden. Imorgon har jag faktiskt en lektion med henne! idrott... Men sen ska jag kanske vara med henne efter skolan så jag ska inte gnälla egentligen ;) hehe
Ska fota till nya designen jag jobbar på! sen behöver jag ny profilbild till fb och så för den jag har nu (är även den jag har i headern) börjar bli ful och tråkig! blääää
mitt skolfoto:
asså baaaajs, fast blev ändå rätt bra (förutom sittställningen). Men de tog 4 bilder. 2 där jag visar tänderna varav 1 där jag ser ut som ett mongo p.g.a att jag inte var beredd på att han skulle ta fotot. sen 2 st som blev perfekta, MEN NEJ! här kan vi inte lyssna på vad eleven tycker utan här använder vi skitbilderna -.-

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0