WOOP WOOP

Ska jag berätta om min vecka? Haha vet inte riktigt vad som kan berättas... Haft Direction infection så mina dagar har mest bestått av att kolla videos med dem. Börjat gilla England (som jag aldrig gjort innan) tack vare dem!
Men jag har inte orkat se bra ut denna vecka så usch vilka frisyrer o kläder man haft osv. Kul va? njää.
Ja jag ligger efter i Engelskan så tänker sätta mig och jobba som värsta pluggisen nu så jag är pro när 1D kommer till sverige (om de nu skulle till sverige i mitten av maj??)
Jag har ialla fall solat idag! Vill ni se brännan? DET FÅR NI INTE! För jag orkar inte ta kort... kan berätta att det var dumt att börja sola med linne och sedan byta till bh... Nä nu måste jag kolla vad det var jag skulle göra i Engelskan. Hörs väll
Sådana hära bilder är mina faderiter på dem!
-xoxo

Kommentarer
Postat av: sabina

Hejsan tänkte bara tipsa om en sista chans att vinna ett present kort på cocoo´s hemsida/affär. På 500kr.



hoppas du vill vara med. Sista dan att vara med är idag så vänta inte^^



http://cocoos.blogg.se/2012/april/presentkort-pa-500-kr-hos-cocoose.html#comment



Om du ej gillar sådana här tips/komentarer så säg till och förlåt!

2012-04-29 ♥ 22:20:50
URL: http://chiiz.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0