Pretty little liars

Moahaha. Någon som sätt TVD (The Vampire Diaries)? Har inte sätt det på jätte, mega, göra länge! Tror jag ska se det nu. Annars blir det PLL (Pretty Little Liars) vilket jag tycker är bättre. Är ju bara på avsnitt 21 säsong 2 vettu! hittade massa  bra o fina bilder på PLL igår ♥ här kommer några:
ok. det blev 2 :P (bilderna är från denna sida)
men har ställt mig i kö på första boken på biblioteket! Den första boken heter egentligen "pretty little liars" men den svenska upplagan heter "lögnare" och bokserien är skriven av sara shepard.

LÄNGTAR! även fast jag aldrig läser...
tyckter denna passar lite till:
förlåt om det blev lite rörigt! Men det var så roligt att skriva om detta att jag var tvungen att skriva det jag kunde :3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0