Glömde ju säga:

Haha glömde säge att konstigt sammanträffande förut ju!
Igår skrev ju jag om att jag snart fyller år och att jag önskade mig bikini... idag när jag rensade min garderob ser jag att bikinitrosorna till min nyaste bikini jag köpte i somras var helt trasiga! Blev ju lite sur över det kan jag säga. Tror jag får åka in o köpa ny bikini själv ganska snart istället (eftersom mina andra är fula).
Ni tyckte ju den gröna var finast så jag tror jag ska köpa den! blir ca 180kr.
toppen kostar 99:
trosorna kostar 79:
(p.s färgerna ser lite annorlunda ut, men de är samma färger i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: bellaaaa

Härlig färg :)

2012-04-22 ♥ 22:15:57
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0