Boyfriend - Justin bieber

Någon mer än jag som blev förvånade över att den låten var så FRUKTANSVÄRT BRA!? Jag har aldrig "hatat" honom som många andra gjort, eller älskat honom så som beliebersarna. Jag har reagerat så som man gjort på andra artister. Jag menar, HATAR ni Michaell Jackson? Madonna? Lady gaga? o.s.v o.s.v... varför ska man hata justin då? han gör ju bara det som han tycker är kul, att sjunga! Han sjunger inte särskilt falsk eller fult, ellerhur? jag menar, gämför med dessa som sökt till american idol som tror att de kan sjunga, precis som Justin trodde i början (som sedan bevisades att han kunde)...
blir en länk här, den gick ej att "bädda inhttp://www.youtube.com/watch?v=XVjhzlUJAlQ&feature=related
KOLLA PÅ DOM OCH GÄMFÖR! SEN KAN NI SLUTA HATA!
Det finns 2 teasers, så jag lägger ut båda. Sjukt bra låt asså!
längtar tills man får se hela. så himla coolt att spela in videos med "budskap" eller någon slags film tycker jag! DÄRFÖR VILL JAG BLI SKÅDIS. NU, NU, NU! hade t.o.m. räckt att få vara 1 hand i videon! hehe (känner mig töntig) :P
p.s jag har fått lite lust till bloggen nu så jag ska fixa design och har massor av idéer på inlägg :3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0