1D, sjuk? och tack!

MOAHAHAHA verkligen ONE DIRECTION INFECTION denna vecka! lyssnar på delas låtar non-stop! Hahaha orkar knappt mer, satt uppe jättesent igår och vaknade halv 11 idag (!!) vilket jag aldrig brukar göra!
Men det jag skulle säga var att jag ska börja blogga så bra jag kan igen, det är ju långhelg och brorsan e sjuk så jag vågar inte vara med någon ifall jag skulle bära runt på "sjukdomen" (magsjuka). Själv trodde jag att jag fått det men nu är jag jättefrisk igen! konstigt? jaja, nu blev det jättelång text. Förrästen så tackar jag för alla kommentarer jag fått (ej godkänt alla)!
made my day:
hahahahahhaa

Kommentarer
Postat av: Märta <3

Heeej sötis!!! Guud vilken fin blogg du har!! Kan inte du kolla in min blogg också och skicka en söt liten kommentar?? :D Skulle bli suuuperglad då<33

----------> http://meramdoe.blogg.se

2012-04-29 ♥ 19:07:30
URL: http://meramode.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0